Jump to content
Torek

[Balans] Żywioły

Recommended Posts

Uznałem, że przez ostatni czas niepotrzebnie tworzone są coraz to nowsze tematy na temat buffów i nerfów poszczególnych żywiołów. Dlatego pod tym tematem możecie dzielić się waszymi zażaleniami i ja, co tydzień, będę wprowadzał zmiany, uwzględniając wasze prośby pod tym postem.

Przykładowy wzór:

  • Nazwa żywiołu i/lub umiejętności
  • Opis co konkretnie należy zostać zmienione
  • Argumenty za/przeciw
  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

WODA

Można by zbuffowac watermanipulation żeby zadawolo troche wiecej dmg bo zostaly one odebrane od waterarmsów i żeby poprawic mobilnosc maga wody moznaby dac mu mozliwosc jazdy na wodzie z butelki bo teraz moze tylko z innych  źródeł  i zwiększyć  jego czas trwania, bo nie przemierzy on długiego dystansu (waterspout)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 hours ago, Torek said:

Uznałem, że przez ostatni czas niepotrzebnie tworzone są coraz to nowsze tematy na temat buffów i nerfów poszczególnych żywiołów. Dlatego pod tym tematem możecie dzielić się waszymi zażaleniami i ja, co tydzień, będę wprowadzał zmiany, uwzględniając wasze prośby pod tym postem.

Przykładowy wzór:

  • Nazwa żywiołu i/lub umiejętności
  • Opis co konkretnie należy zostać zmienione
  • Argumenty za/przeciw

Oczywiscie woda ale chce wprowadzic ostatni nerf i wiecej nie prosze.

Zmiana surge

Zmiana watermanipulation

Zmiana oczywiscie waterarms

 

SURGE ma zdecydowanie za duzy odrzut, jedna fala wyrzuca bardzo daleko, w dodatku mozna tym spamic bez przerwy wiec siedzac w zrodelku koles sie leczy i rzuca falami, ktos go objie do low hp to znowu wroci do zrodelka i to powtorzy leczac sie (pozdrawiam hezuPL xd) (ps:wydaje mi sie ze to sciana wody z opisu magii, jak nie to chodzi o sciane wody :D)

 

WATERMANIPULATION odrobine za daleki zasieg, niewielki nerf tutaj o jednostke lub poltorej bylby ok.

 

I uwielbiane przez wszystkich WATERARMS no prosze ile to mozna nerfic....0,5 sekundy 2 serca? halo coś jest nie tak....cooldown dlugi rozumiem, ale escape ability wody nie jest wcale słaby a wrecz silny w rekach dobrego gracza (pozdrawiam tego co gada ze woda ma miec buffy xd) moim zdaniem przy takiej szybkosci ataku to powinno miec limitowany czas uzywania (np. dzialaja przez 5-10 sekund po czym woda wraca do butelki czy gdzies), uciec od tego mozna, ale atakowac nie ma opcji nawet moje suction z tym nie walczy bo ramiona moga zniwelowac upadek i bic dalej...skoro ucieklem od armsów to gdzie problem? a no właśnie koles se pojdzie do zrodelka i odnowi hp i butelki od to.

 

Ktos wspominal o mozliwosci jazdy na wodzie przez butelke, w przypadku nerfa tych wyzej skilli wydaje mi sie ze to nie taki zly pomysl, zamiast dmg wzrosnie movement ability.

 

 

Zeby nie bylo ze sie czepiam tylko wody pozniej bede wrzucal propozycje balansu innych zywiolow(pozniej omowie buff dla ziemi) i na swoj tez mam pomysl i wydaje mi sie ze sie spodoba, ew zastosuje sie do opinii ludu, ale poki co woda jest tak irytujaca ze ciezko sie skupic na innych zywiolach jak to taką siekę robi..zeby na arenie 2 osoby musialy walczyc z woda zeby MIEC SZANSE...no prosze ja mam mistrza i musze z woda walczyc bardzo dlugo, a w koncu wychodzi 50% szans na wygrana.

 

 

 

Edited by newerboard
  • Thanks 2
  • Wow 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

15 godzin temu, newerboard napisał:

Oczywiscie woda ale chce wprowadzic ostatni nerf i wiecej nie prosze.

Zmiana surge

Zmiana watermanipulation

Zmiana oczywiscie waterarms

 

SURGE ma zdecydowanie za duzy odrzut, jedna fala wyrzuca bardzo daleko, w dodatku mozna tym spamic bez przerwy wiec siedzac w zrodelku koles sie leczy i rzuca falami, ktos go objie do low hp to znowu wroci do zrodelka i to powtorzy leczac sie (pozdrawiam hezuPL xd) (ps:wydaje mi sie ze to sciana wody z opisu magii, jak nie to chodzi o sciane wody :D)

 

WATERMANIPULATION odrobine za daleki zasieg, niewielki nerf tutaj o jednostke lub poltorej bylby ok.

 

I uwielbiane przez wszystkich WATERARMS no prosze ile to mozna nerfic....0,5 sekundy 2 serca? halo coś jest nie tak....cooldown dlugi rozumiem, ale escape ability wody nie jest wcale słaby a wrecz silny w rekach dobrego gracza (pozdrawiam tego co gada ze woda ma miec buffy xd) moim zdaniem przy takiej szybkosci ataku to powinno miec limitowany czas uzywania (np. dzialaja przez 5-10 sekund po czym woda wraca do butelki czy gdzies), uciec od tego mozna, ale atakowac nie ma opcji nawet moje suction z tym nie walczy bo ramiona moga zniwelowac upadek i bic dalej...skoro ucieklem od armsów to gdzie problem? a no właśnie koles se pojdzie do zrodelka i odnowi hp i butelki od to.

 

Ktos wspominal o mozliwosci jazdy na wodzie przez butelke, w przypadku nerfa tych wyzej skilli wydaje mi sie ze to nie taki zly pomysl, zamiast dmg wzrosnie movement ability.

 

 

Zeby nie bylo ze sie czepiam tylko wody pozniej bede wrzucal propozycje balansu innych zywiolow(pozniej omowie buff dla ziemi) i na swoj tez mam pomysl i wydaje mi sie ze sie spodoba, ew zastosuje sie do opinii ludu, ale poki co woda jest tak irytujaca ze ciezko sie skupic na innych zywiolach jak to taką siekę robi..zeby na arenie 2 osoby musialy walczyc z woda zeby MIEC SZANSE...no prosze ja mam mistrza i musze z woda walczyc bardzo dlugo, a w koncu wychodzi 50% szans na wygrana.

 

 

 

Woda jest mocna jak jest zamieszanie czyli na arenie

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 minute ago, HezuPL said:

Woda jest mocna jak jest zamieszanie czyli na arenie

1v1 tez jest bardzo ciezko, w porownaniu co musi robic woda a inne zywioly to niebo a ziemia

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziemia robi zamieszanie, ogien bije dmg, powietrza nie mozna trafic a woda jest strategiczna. I tyle i koniec.

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 minutes ago, HezuPL said:

ziemia robi zamieszanie, ogien bije dmg, powietrza nie mozna trafic a woda jest strategiczna. I tyle i koniec.

mam wrazenie ze nie wiesz co piszesz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temat jest od sugestii oraz własnych refleksji, a nie kłótni. Następne posty nie na temat będą karane.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woda

Moim zdaniem powinniście zmienić działanie Waterspout. Jest to atak który tworzy fale na której unosi się dany gracz. Jednak można używać go tylko w określonych warunkach. Ogień ma Jetpack, powietrze ma Airspout i Tornado, ziemia ma catapult, a woda ma tylko ten skill do poruszania się i może go używać tylko wtedy kiedy ma w pobliżu (max. 3 kratki) jakiś zbiornik. Moglibyście naprawić/ulepszyć to żeby używać to nie tylko w wodzie ale też z dala od niej jak inne skille z tego żywiołu. Nie chodzi mi tu o podwyższenie statystyk dla magów wody ale o tą jedną rzecz.

Ogień

Ogień jest to żywioł który może cie zabić w bardzo krótkim czasie. Może rzucać ogniem chyba co 2 sek. i wali przy tym 2,5/3 serduszka. Zanim naładujesz jakieś combo bądź atak już nie żyjesz albo masz lowa. Proszę was o nerf tego żywiołu.

Ziemia

Do ziemi nic nie mam. Uważam, że powinniście go troszkę wzmocnić bo ziemia to nic w porównaniu do ognia czy wody. Nie jestem w tym żywiole więc wypowiem się krótko na ten temat. Z tego co wiem ziemia ma 3 skille które zadają jakiś damage. Dobrze by było gdybyście podwyższyli statystyki ataków. Mam jeszcze jeden problem związany z tym żywiołem. Kiedy powietrze, czy woda używa swoich skilli do wyrzucenia kogoś w powietrze, ziemia przy upadku nie traci żadnego damage. Proszę zmieńcie to, bo powietrze ma trudności w walce przeciwko nim. 

Powietrze

Powietrze to po prostu perełka wśród wszystkich żywiołów. Jak już ktoś cię złapię w jakiegoś skilla to już nic nie zrobisz. Wywala cię w powietrze miliardy kratek nad ziemią i potem..  nie żyjesz. Albo jeszcze jak cię nie zabije to będzie cię rzucał na wszystkie strony i nic nie zdążysz zrobić. Nerf!!!!

  • Rak 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie zgodzę sie woda i tak już jest za silna mam nawet wrażenie że jej ataki są dużo silniejsze od np ognia czy powietrza

np  taka fala zabiera połowę życia wiec jeśli już nerfić to wodę a nie ogień czy powietrze 

 

Edited by Sauron
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

13 hours ago, xMizuo said:

Woda

Moim zdaniem powinniście zmienić działanie Waterspout. Jest to atak który tworzy fale na której unosi się dany gracz. Jednak można używać go tylko w określonych warunkach. Ogień ma Jetpack, powietrze ma Airspout i Tornado, ziemia ma catapult, a woda ma tylko ten skill do poruszania się i może go używać tylko wtedy kiedy ma w pobliżu (max. 3 kratki) jakiś zbiornik. Moglibyście naprawić/ulepszyć to żeby używać to nie tylko w wodzie ale też z dala od niej jak inne skille z tego żywiołu. Nie chodzi mi tu o podwyższenie statystyk dla magów wody ale o tą jedną rzecz.

Ogień

Ogień jest to żywioł który może cie zabić w bardzo krótkim czasie. Może rzucać ogniem chyba co 2 sek. i wali przy tym 2,5/3 serduszka. Zanim naładujesz jakieś combo bądź atak już nie żyjesz albo masz lowa. Proszę was o nerf tego żywiołu.

Ziemia

Do ziemi nic nie mam. Uważam, że powinniście go troszkę wzmocnić bo ziemia to nic w porównaniu do ognia czy wody. Nie jestem w tym żywiole więc wypowiem się krótko na ten temat. Z tego co wiem ziemia ma 3 skille które zadają jakiś damage. Dobrze by było gdybyście podwyższyli statystyki ataków. Mam jeszcze jeden problem związany z tym żywiołem. Kiedy powietrze, czy woda używa swoich skilli do wyrzucenia kogoś w powietrze, ziemia przy upadku nie traci żadnego damage. Proszę zmieńcie to, bo powietrze ma trudności w walce przeciwko nim. 

Powietrze

Powietrze to po prostu perełka wśród wszystkich żywiołów. Jak już ktoś cię złapię w jakiegoś skilla to już nic nie zrobisz. Wywala cię w powietrze miliardy kratek nad ziemią i potem..  nie żyjesz. Albo jeszcze jak cię nie zabije to będzie cię rzucał na wszystkie strony i nic nie zdążysz zrobić. Nerf!!!!

On 1/1/2019 at 1:52 AM, xMizuo said:
 

skill o ktorym powiadasz to suffocate i jest on super ciężki do aktywowania na kimś bo trzeba podejść blisko i poczekać, wywalanie w góre nic nie daje bo kazda klasa ma ochrone przed upadkiem skillem czy czyms innym i dawno nikogo w ten sposob nie zabilem, ja jestem za nerfem fire balli w ogniu, elementy wody o ktorych pisalem oraz z powietrza to cooldowny nalozyc ale zwiekszyc moc suctiona (przyciaganie)

Share this post


Link to post
Share on other sites

19 godzin temu, newerboard napisał:

skill o ktorym powiadasz to suffocate i jest on super ciężki do aktywowania na kimś bo trzeba podejść blisko i poczekać, wywalanie w góre nic nie daje bo kazda klasa ma ochrone przed upadkiem skillem czy czyms innym i dawno nikogo w ten sposob nie zabilem, ja jestem za nerfem fire balli w ogniu, elementy wody o ktorych pisalem oraz z powietrza to cooldowny nalozyc ale zwiekszyc moc suctiona (przyciaganie)

Nie zgadzam się, woda nie posiada owego skilla, chroniacego przed upadkiem. Zgadzam  się co  do obrażeń wody, ale ogien ma zdecydowanie za często fireballa czy jakoś tak. Powietrze powinno dostać Nerfa na obrazenia z innych umiejętności.

Share this post


Link to post
Share on other sites

19 hours ago, HezuPL said:

Nie zgadzam się, woda nie posiada owego skilla, chroniacego przed upadkiem. Zgadzam  się co  do obrażeń wody, ale ogien ma zdecydowanie za często fireballa czy jakoś tak. Powietrze powinno dostać Nerfa na obrazenia z innych umiejętności.

woda nie ma skilla chroniacego przed upadkiem ale nie moge was tak zabic, ciekawe xd ogien i fireballe to kazdy potwierdza, dowiedz sie najpierw o powietrzu troche bo to specyficzny zywiol, mamy 2 ataki bijace z czego suffocate ciezko wywołać a air swipe bije mało, chyba ze vip to dodaje air blade ktory tez bije i sonic blast ktory za dlugo sie odpala, juz mowilem glownie o suction ktore nie ma cooldowna i targa po arenie, w boki bo do gory to ciezko i trzeba sie postarac

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 minut temu, newerboard napisał:

woda nie ma skilla chroniacego przed upadkiem ale nie moge was tak zabic, ciekawe xd ogien i fireballe to kazdy potwierdza, dowiedz sie najpierw o powietrzu troche bo to specyficzny zywiol, mamy 2 ataki bijace z czego suffocate ciezko wywołać a air swipe bije mało, chyba ze vip to dodaje air blade ktory tez bije i sonic blast ktory za dlugo sie odpala, juz mowilem glownie o suction ktore nie ma cooldowna i targa po arenie, w boki bo do gory to ciezko i trzeba sie postarac

 

Dla ciebie powietrze jest najtrudniejsze, słabe i wgl nie do nerfienia. Ale prawda jest taka ze bardzo ciężko  jest je trafic i zadaje nie małe obrazenia. przeciez   wiem ile mi zadaje i  ile trace hp walczac z magiem powietrza.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

przez tarcze z wody ogień nie może sie przebic ale za to  przez tarcze z ognia woda bije jak chce  

ziemia mam mur 

woda ma swoja tarcze skuteczna tarcze

powietrze ucieknie do gory

ogien tez powinien móc skutecznie sie obronić

wniosek zróbcie balans zywiołów

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziemia - defensywa
Woda - atak/defensywa
Powietrze - zwinność/uniki
Ogień - atak

Wniosek: Każdy żywioł ma umiejętności dostosowane do pierwowzoru z bajki. Ogień skupia się na ataku, nie na obronie, ale za to posiada większe obrażenia od reszty. // dodam jeszcze, że ogień również może uciec do góry za pomocą FireJeta

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to skill z ognia fire Shots

Jeśli się trafi cala seria zadaje gdzieś 5 serc ( nie jest to trudne bo da się tym kierować)  a jego cooldown jest taki mały

Troche zmniejszy dmg or dać większy cooldown 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To teraz woda

Water Manipulation zbyt dobre można tym sterować a cooldowna wgl nie ma i zadaje jakies 2.5 serc 

Water arms znerfic punch za dużo zadaje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woda została znerfiona do reszty. 

Proponuję skupić się na niedziałających combo i umiejętnościach zamiast zmieniać obrażenia czy zasięg i wtedy zobaczyć, co potrzebuje zmiany. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nagrody

Nie mamy żadnego wpływu na niedziałające comba (nie działa tylko jedno), ponieważ plugin nie jest naszego autorstwa.
Które skille nie działają? Z tego co wiem, a grałem wodą, wszystkie działają poprawnie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skille na ogół działają, ale nie do końca działa drain. Powinno się móc wyciągać wodę z np. roślin, a mnie działa pobieranie tylko z większych zbiorników wodnych. Byłoby fajnie, gdyby jeszcze dodać możliwość wyciągania wody ze śniegu i lodu. 

Bardziej chodziło mi o combo, ale skoro nie zalezy to od Was, to juz nie ma o czym mówić. 

Dodam jeszcze, że w moim odczuciu woda została już zbalansowana i nie potrzebuje większych zmian. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nagrody

Lekki nerf i buff na blokerów chi. 

Powinni móc blokować chi z bliska, np po uderzeniu jakimś przedmiotem, aby nie było tak, że rzuci z daleka i kaplica. Tak samo było w bajce, trzeba bylo podejść.

Aby im to ułatwić, można by im dać stałego speeda 1. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nagrody

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×